Lakásvásárlás

Tippek, tanácsok, ötletek lakásvásárlóknak. Tévedni sokba kerül. Spórold meg a tanulópénzt!

Ha szeretnél még több infót...

Honlap lakásvásárlóknak: Ingatlan Tudásbázis
Minden információt megtalálsz itt, amire csak szükséged lesz

Tippek lakásvásárlóknak

Iratkozz fel, és e-mailben megkapod a legütősebb tippeket!
Ráadásként egy Bónusz Tanulmány! - 33 végzetes hiba, amit a lakásvásárlók többsége elkövet Feliratkozom!

Hogy könnyen visszatalálj...

Felveszem a www.lakasvasarlas.blog.hu oldalt a kedvencek közé



pagerank

Licenc

Creative Commons Licenc

Címkék

10 (1) 2008 (1) 2009 (1) 33 végzetes hiba (1) a (1) adó (4) adósság (1) adózás (5) adózás eladás után (1) áfa (1) albérlet (1) albérlő (1) állógalériás (1) amit (1) április 1 (3) ár (1) áron alul (1) árverés (2) az asszony verve jó (1) a nagy számok törvénye (1) bank (1) bérbeadás (1) bérleti díj (1) b terv (1) eladás (3) eladás után (1) eladás utáni (1) eladó (4) eladó ingatlan (1) elkövetnek (1) elrettentő (1) energetikai tanusitvány (1) energetikai tanúsítvány (1) energiapasszus (1) energiepass (1) erdélyi (1) érték (1) félrevezetés (1) felújítás (2) felújított (1) felújított lakás (1) főbérló (1) forrásadó (1) gazdasági válság (1) gondolatok (1) google (1) google hirdetések (1) ház (2) hellókarácsony (1) hiba (1) hirdetés (3) hitel (2) hitelbiztosítéki (1) hitelképes (1) humor (1) idó (1) illeték (5) információs (1) ingatlan (25) ingatlanadó (3) ingatlaneladásból (1) ingatlanfotó (1) ingatlanközvetítő (2) ingatlanos (1) ingatlanpiac (2) ingatlan befektetés (1) ingatlan eladás utáni adózás (1) ingatlan szezon (1) ingatlan tudásbázis (1) ingatlan vásárlás (1) ingatlan vásárlás illeték 2010 (1) ingatlan zöldkártya (1) jácint (1) kár (1) karácsonyi akció (1) káros (1) kék (1) kérdés (1) kérdések (1) konkurencia (1) konkurens (1) közvetítő (2) lakás (25) lakásárverés (1) lakásbiztosítás (1) lakásbörze (1) lakáseladás (8) lakáseladási (1) lakáseladó (2) lakáseladók (1) lakásfelújítás (2) lakáshitel (1) lakáskeresés (1) lakáskiállítás (1) lakásnézés (1) lakások zöldkártyája (1) lakásvásárlás (14) lakásvásárlási kedvezmény megszűnik (1) lakásvásárlás lépésről lépésre (1) lakásvásárló (2) lakásvásárlók (1) lakóingatlan (1) legdurvább (1) luxusadó (1) magánárverés (1) magánszemélytől (1) megtévesztés (1) mónika (1) motivált eladó (1) nyár (1) nyaraló (1) olcsó albérlet (1) örökösödési (1) összeg (1) pénzügyi (1) piac (1) pofon (1) portál (1) reklám (2) rossz fotó (1) során (1) szarvashiba (2) szavazás (2) sziget2008 (1) szja (1) szomszédok (1) tanácsadó (1) tapasztalat (1) tervezés (3) tippek lakásvásárlóknak (1) titkok (2) törlesztőrészlet (1) tulajdonostól (1) uborkaszezon (1) új építésű lakás (1) válasz (1) válaszok (1) válság (3) változás (2) vásárlás (3) vásárló (3) verseny (1) vevő (1) vicc (1) viccek (1) vihar (1) világválság (1) virágillat (1) zöld (1) zöldkártya (1) zuhogó eső (1) amit a lakásvásárlók elkövetnek (1) szerzett jövedelem utáni adózás (1) Címkefelhő

Vevőriasztó praktikák - avagy néhány zseniális módszer a potenciális vásárlók elüldözésére

2008.01.13. 11:46 Ingatlanprofi

Elég sok eladó lakást láttam már életemben: a legtöbbükben ugyan követtek el kisebb-nagyobb hibákat az eladók, de volt néhány, ahol mintha sportot űztek volna a lehetséges vevő elüldözéséből.
 
Aztán a közelmúltban megkért egy barátom, hogy kísérjem el eladó lakásokat megnézni – több szem többet lát alapon. Mondtam, válassza ki a hirdetések és a telefonbeszélgetések alapján a legesélyesebb 10-et, arra elkísérem.
 
Ebből 2 volt az, ahol akkora bakikat követtek el a lakáseladók, hogy barátom lóhalálában menekült – sőt ez még nekem is - aki már hozzá vagyok szokva a lepukkant, redvás lakások látványához – sok volt.
 
Az első helyre egy közvetítő is elkísért. Ez egy 1+2 félszobás társasházi lakás volt egy szép épületben, nyugodt környéken.
Kedves házigazda és felesége, a lakás közepesen rendetlen. Nem tudom, miért nem lehet elpakolni, ha vásárlót vár az ember, de tény, hogy sokan nem teszik meg.
Barátomnak tetszett a lakás a fürdőszobáig. Ott láttam rajta, hogy a polcon levő óvszerek, tamponok és betétek némiképp zavarba hozták és kizökkentették derűs nyugalmából.

De az igazi poén a kisebbik szobában fogadott, amit a házigazdák hálószobának használtak. Az éjjeliszekrényen ott volt egy vibrátor. Összenéztünk a barátommal, ő rákvörös lett, én ezt látva alig tudtam visszafojtani a röhögésem. Tény, hogy elég gyorsan kint voltunk utána az utcán: ő borzasztó kínosan érezte magát, én meg majd’ be pisiltem az erőlködéstől, hogy visszatartsam a nevetésem.
 

A következő alkalom számomra sem volt ennyire vicces, tény, hogy az eladandó lakásban fuldokoltunk és öklendeztünk. Egy nagyon jó helyen levő, világos 3. emeleti lakásról volt szó bitang jó irányárral.
Nyugdíjas korú néni volt az eladó, az már nem derült ki, hogy miért is árulja, mert addig nem jutottunk el.

A lakásban lakott még 3 macska, és sejtem, hogy a néni valószínűleg nem egy szagszívó macskaalmot használt, hanem homokot, de az sem a héten volt cserélve.
Ha jártál már hőségben rosszul gondozott állatkertben a nagymacskák környékén, akkor érted, mire gondolok. Egyszerűen marta a szemünket a tömény pisiszag.
Én odasúgtam a barátomnak, hogy bírja ki, nagyon jó lakás egyébként, jó az ár, de ő valamiért nagyon rövidre fogta a látogatást és majdhogynem futva menekült.
 
Kedves Olvasóm, ha Veled is megesett már, hogy a lakásban levő körülmények riasztottak el, bírtak távozásra, kérlek oszd meg velünk a történetet, hadd szörnyülködjünk vagy nevessünk mi is rajta!

40 komment

Címkék: lakás vevő vásárló eladó lakásvásárlás lakáseladás

A bejegyzés trackback címe:

https://lakasvasarlas.blog.hu/api/trackback/id/tr24295451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.13. 14:58:46

így nem lehet ehhez hozzáállni.
kicsit bunkóság nem elpakolni a vibrátort, (lehet, hogy csak van humorérzékük), de ezen fennakadni.. ehh.. szánalmas prüdéria

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.01.13. 15:15:18

Ezt mondjuk én sem értem, lényeg a lakás... nyilván evidens, hogy elpakolok eladóként, de mint vevő, miért zavarna? A bűz már más kérdés, de ott sem a tudatos döntést befolyásolja.

abandi 2008.01.13. 15:19:15

Ezek apróságok egy nagyberuházásnál!
Jobb egy sebtiben felújított bérbútoros lakberendező által kreált ideigleneskezdetű tartós átverésnek bedőlni-e???

Thiaa 2008.01.13. 15:23:07

A vibrátor engem sem zavart volna. valószínűleg csak mosolygok egyet és kész.
Párommla mi is nézegetjük az eladó lakások képeit és annyira nem érdekel, hogy milyen rumli van ( habár tényleg illene elpakolni ). A lényeg az a lakás. Hol van, mennyibe kerül, milyen állapotban van, mit kéne átalakítani rajta.

hoel 2008.01.13. 15:26:15

Figyi: a vibrátor nem maradna ott , ahol most van.
Elviszik magukkal a tulajok, vagy kidobod a nyűbe. A lakást kellene nézni nem a kintfelejtett tampont! Aki bunkó, bunkó, de ha eladja a lakását, el is költözik, nemdebár?

Bit Rot 2008.01.13. 15:26:19

Ez a vibratoros szoveg szanalmas.
Most lakast nezni mentetek, vagy vibrator nezobe?

j311 2008.01.13. 15:33:06

Nyilván vibrátort nézni mentek :DDD

hoel 2008.01.13. 15:44:22

Egy dolog lehet egyébként zavaró: ha igazán ordas bunkókkal kell többmilliós üzletet kötni.Lehet, hogy ha nem is a vibi miatt, de ez utóbbiba belegondolva én is menekülőre fogom.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.13. 16:08:14

Viccesebb lett volna, ha a macskás nagyinál van kint a vibri az éjjeliszekrényen.

Lili Marleen 2008.01.13. 16:14:32

lehet h a vibratort odaadtak volna repiajandekkent..
(biztos csak azert voltatok kiakadva mert nem volt megfelelo a meret/szin, stb...lol)

Lili Marleen 2008.01.13. 16:15:19

a nenirol meg csak annyit, hogy plusz 600 forint tobbletkoltseggel szert lehet tenni 2 flekon domestosra...

kutya vacsorája 2008.01.13. 16:41:47

a másik oldal: eladó voltam. egyrészt alienek csattognak feszt az otthonomban (okés, ezt tűröm, mert muszáj), ráadásul azt hiszik, hogy ha szarozzák ezerrel, akkor majd olcsóbban fogom nekik eladni. tízből kilenc tett így. könyörgöm: ha nem tetszik, ne vegye meg, köszönjön el és álljon tovább, de ne ergyázza, mert nekem ez az otthonom (amúgy rendmániás vagyok, a cicus pedig kint pisil). volt, akit udvariasan kitessékeltem: négyen jöttek, nem töröltek lábat, föl-le csattogtak, föltépték a szekrényeket, nyitogatták az ablakokat, fújoltak a csempére, fintorogtak a tájoláson, "miért kell ide ez a fal?" - kérdezték stbstb.
hab a tortán, h. hasonló módon állt hozzá az ingatlanközvetítő is. először azt hittem,rosszul hallok: nyomná le az árat. "kínálati piac" stb. efféle mantra. ő, aki nem kevesebb,mint 5 százalékot szakít(ott volna, ha nem sikerül nekem saját vevőt vevőt szereznem,megjegyzem, az eredeti árért, hihi). aztán rájöttem: sürű fillér elmélet. ez is milyen már? semmi végzettség: egyszerűen kiderült,hogy nem ért hozzá (pl. nem kért és nem is szerzett be tulajdoni lapot, sőt, nem is kérdezett a tulajdonviszonyra, nem érdekelte, van-e pince, tároló stb.), kevés munka: pl.az alaprajzot én készítsem el, de a zsír, az qrvára kéne.
hááát így. az ügyvédekről legközelebb:)

hoppika 2008.01.13. 16:46:51

Jézusom. Szerintem ez a "barát", aki ott volt egy rózsaszínkiscicás, tüllszoknyás kis buzi,aki sírva elfut, ha bármi megzavarja a kismókusos világát. Szinte látom magam előtt, ahogy a kis kávéját kortyolgatva meséli a többieknek, hogy "És akkor megláttam ezt a vibrit, pfúj, hogy egyesek mit nem csinálnak... Máris elment a kedvem a lakástól." Az ilyet szánalmasnak tartom. Szégyen. Orvosilag egyáltalán férfinek hívják az ilyet?

Netuddki. 2008.01.13. 17:04:58

Hm, akkor ezexerint TV-t sem szoktatok nézni. Az néha gusztustalanabb tud lenni.
Beszéljünk akkor a h...

flimo13 2008.01.13. 17:19:52

Hehe, velem megesett, hogy a csótány mászkált a lakásban, az eladó meg Máris szomszéd kinézetű volt, és első kérdése az volt, hogy van-e elég pénzem. Gondoltam magamban erre inkább nincs..

A vibrátorral viszont nemtom mi a baj..

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2008.01.13. 17:44:21

hát elég lúzerek vagytok, ha a jó és olcsó lakást otthagytátok egy vibrátor miatt.

másrészt meg nem havert kell elcipelni lakásnézőbe, hanem egy építészt.

komolyan ki tudok akadni az ilyesmin, az ember elkölt 10-20 m hufot, és nem visz magával egy szakértőt. baszki én még bringavásárláshoz is elhívom a bringabuzi havert, mert nem mindegy, hogy mit veszek...

agota7205 2008.01.13. 18:08:34

Én egyet értek Kutya vacsorájávcal, én is most árulom a lakást. Jelzem egyáltalán nicsen lepukkanva. vevő bejön, teljesen új laminált, és a sáros cipővel végog csattog, megsem kérdi levegye-e. Mindenbe beleköt. Tényleg ha nem tetszik lehet mást keresni. Jött egy hölgyegyszer, kétszer. Utoljára elhozta a vejét is , na abban nem volt köszönet. Jó hogy azt nem firtatta.miért narancssárga a fal a hálóban, Ja kérem szabad átfesteni. Szóval a másik oldalt is meg kell nézni.
Másik. Ingatlanostól jön a telefon 3 kor, hogy 5 -kor jönnének akást nézni. Sorry, ha nem állnak glédába a cuccok. lehet, ha a háziak nem dolgoznak.

A80 2008.01.13. 18:19:35

A macskás sztori az ok, hiszen igénytelen embertől nem vesz az ember szívesen lakást, a pisiszag nem biztos, hogy olyan könnyen kiűzhető. Lakásban dohányzó dettó.

Ellenben a vibrátor engem nem zavart volna, még azt is lehet gondolni, hogy akkor talán hangosan szeretkeznek és a szomszédok már "szoktatva" vannak némi zajhoz és/vagy jó a hangszigetelés.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.13. 18:26:12

Egyébként valahol a két véglett között a jó... ha pl a tulaj nem tűnik rendmániásnak, mégis minden csillog-villog az gyanús is lehet.

fostalicska · http://fostalicska.blog.hu 2008.01.13. 18:45:17

1. Első lakásból vibrátort lenyúlni,
2. második lakásban vibrátort macska seggébe hirtelen tövig betenni,
3. mire aktuális a költözés, macska már rég nem hugyozik.

Opció: kettes pontnál vibrátort nagyhirtelen öreg nyanya résébe bepattintani, aki ettől kezdve kidobja a macskáit, és jelentős árengedményt is ad.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.01.13. 18:51:31

Egyszer voltam egy belvárosi lakásban vevőjelöltként.

A házigazda egy olyan ingben fogadott, amelynek eredetileg Trabantkék volt, de a hónaaljánál sárgásfehérre marta az izzadtság. Ebből kb. sejthetitek az illető szagát.

A lakás be volt galériázva, a a galérián(!) - szellőzési heletőség nélkül(!) - három mosógáp állt egymás mellett. Ott is teregettek, olyan áporodott szag volt, mint egy soha nem szellőztetett mosodában.

A galéria(!) egyébként fából épült, és le volt csempézve(!) természetesen a mozgástól minden csempe feljött és zötyögött a talpunk alatt.

Az egyik szobában albérlő lakott, a műemlék lakás szobaajtaját egy kívülről felfúrt lakatpántba akasztott lakattal zárták!

A nagyszoba EGYIK villanykapcsolóját cserélték, a másik még a papírszigetelésű vezetékhez csatlakozó ezeréves bütykös kapcsoló volt. Egy harmadiklukból egy teljesen szigeteletlen vezetékpár nézett elő.

A dolgozószobában egy műemlékvédett csodaszép könyvtárszekrény volt. Csodálkoztunk, hogy a lakást 4 szobásra hirdette, de ez csak két szoba itt. Kinytotta a szekrényajtót(!) ami mögött ki volt ütve a fal egy ajtónyi helyen(!) - ott meredeztek a kopasz téglák - minden áthidaló nélkül lehetett átmenni a szomszéd lakásba, ami tele volt sittel és szeméttel - biztos nem volt idejük kihordani a faláttörés után.

A lakást 50 Mio Forintra hirdették. Mire másnap a kollégám visszahívta, 54 Mio lett az ára. Közben kinnt járt a Műemlékvédelem, és megbüntette a csávót a könytárszoba szétkúrásáért.

Az illetőt elneveztük Stinky Man-nek. A búcsúkézfogása után Domestossal mostam kezet. Komolyan.

Fucksee 2008.01.13. 18:53:18

a szerző picsa, azonban igaza van

ati 2008.01.13. 19:07:17

Én mikor lakást néztem, már az odaérkezésem előtt tudtam hogy egy akkora méretű, olyan korú, anyagú, TÖKÉLETES állapotú ház ott mennyibe kerül. Bementem, mindent alaposan megnéztem, kiszámoltam hogy kb. mennyiből lehet TÖKÉLETES-sé tenni, azt levontam a már ismert árból, és megkértem annyiért. És bejött. Vibrátor? Pisi szag? Ugyan már...

Essien 2008.01.13. 19:30:07

Szerintem a kozvetitok kocsogsegei is megerdemelnenek egy kulon postot.
Engem pl az egyik ugy vezetett at egy 1.5 negyzetmeternyi "konyhan", hogy "hat fiatalemberek ugysem foznek, minek is ide nagy konyha nemdebar?" Es kozben bargyun mosolygott es kacsintott.
Ezen annyira felhaborodtam h mondta neki h koszi az eddigi segitseget, de a tovabbiakban inkabb ne mutogasson egy lakast sem.

Pipas 2008.01.13. 19:53:25

Én mostanában az interneten nézegetem az eladó lakásokat. Mondjuk azok is elég viccesek bírnak lenni, különösen a mellékelt képek.

Soha nem fogom megérteni miért fényképezik le az emberek a szekrénysort (amit nyilván el fognak vinni) a vetetlen franciaágyat vagy az ötven éves szaros vécékagylót (amit meg a vevő fog elsőre kicseréltetni) ahelyett, hogy mondjuk lefényképeznék a házat!

adios amigos 2008.01.13. 20:28:00

Szerintem jobb egy taplotol lakast venni, ugyanis minden tarsashazban vannak taplok, es ha pont te veszed meg az utolso taplo lakasat, akkor imadni fognak. Ha egy kedves oreg nenitol veszed, akkor meg tuti utalnak egy darabig :)

faxniska 2008.01.13. 20:33:10

én mint eladó...
jelzem nem lepukkant családi házról van szó,
a harmadik háznéző után úgy döntöttem kifestetem a házat. Minden hajszálrepedés, festék felválás kapaszkodó volt a nézők kezében. Volt olyan aki azt kérdezte, hogy nem fog kidőlni a fal? Na ez "becsapta nálam az ablakot"!
Én elvből nem veszek sem frissen festett autót, sem frissen festett házat, lakást. Lássam a hibákat. S igaza van annak az előttem szólónak aki azt mondta,hogy ne egy barátot vigyen magával a potenciális vevő,hanem szakembert. Sokkal szivesebben vettem én is azt a nézőt, aki kőművessel vagy statikussal jött megnézni az épitményt.
Más:
Az édesanyám részére egy nagyon piszkos nénitől vettünk ingatlant, vittünk parkettást és szobafestőt, akik megnézték szakmailag miszerint, eltüntethető-e a néni "baleseteinek" /pl. inkontinencia/ nyoma, szaga.

A vibrátoron valszeg nagyot nevettem volna, s talán még egy kacsintást is megengedtem volna...:)

Szolf Ész 2008.01.13. 21:18:56

Hát, az egyik ismerősöm elég tuti üzletet csinált egy ilyen büdös nénivel: mindenki kimenekült a hatalamas, budai lakásból, mert tényleg büdös volt benn, meg irtó rendetlenség, kb., mint egy szeméttelepen. De az ismerős vett egy nagy levegőt, körbenézett, mért, számolt és lealkudta az árát annyira, hogy beleférjen egy fullos felújítás. Ami után ma olyan lakása van, hogy ihaj, és senki nem ondaná meg, mi volt benne előtte, és ki lakott ott korábban... és, mégegyszer, nagyon jutányosan jutott hozzá. Cserébe azért, mert hajlandó volt nagy levegőkkel körbenézni...
Mert, ugye, ha az ember beköltözik, akkor festet, mázoltat, csiszoltat, de többre is hajlandó, ha nem olyan áron adják a lakást, mint egy új, kulcsra készt, nem?
Olyan ez, mint a turkáló meg egy exclusive butik: nyilván jobban eladják magukat a proccos butikból a ruhák, meg, hamarabb is elmennek, de, aki ért hozzá, és nem undorodik feltétlen, az egy turkálóban is foghat ki olyan cuccot, tizedáron, amiről egy hét múlva mindenki azt hiszi, hogy a drága butik terméke volt...

Pista Bácsi 2008.01.13. 21:24:43

Lakást ésszel veszünk, nem gyomorral... Ha valakinél ilyen gyorsan elnyomják az érzelmek a hűvös logikát, akkor valószínűleg hagyja elszaladni a bomba üzleteket.

Megmondom Én 2008.01.13. 21:27:33

Én egyszer egy lepukkadt lakásban jártam amit igen olcsón hírdettek, kb. 20 perce beszéltünk, mikor éktelen orditozás lett és az udvarban vagy 20 cigány osztotta egymást. Az eladó akkor bökte ki hogy a lakások fele önkormányzati és abban mind cigányok vannak, de amúgí rendesek, nem szoktak ilyen patáliát csapni. No persze...

t-macska 2008.01.13. 21:36:34

Életem legjobb üzletét akkor kötöttem amikor megvettem egy olyan lakást amiben 20 éve nem volt festés és annyi cucc volt felhalmozva, hogy csak kicsi folyosókon lehetett közlekedni a lomok között. A post írója valószínű sikítva menekült volna. De nem a cuccokat néztem hanem hogy szuper tájolású , jó elrendezésű. Eladók az összes cuccal el, a lakás kipofoz, és közel a duplájáért adtam el.

Szolf Ész 2008.01.13. 21:37:58

Megmondom Én!
Az más.
Aki úgy vesz lakást, hogy elhiszi a vevőnek,hogy nyugodt, csendes a környék, nem tervezek sósav gyárat a szomszéd üres telken, két percenként jár a busz, és a villamos is erre kerül, ha megkéri a vezetőt, meg az alattad lévő disco is piano bárként üzeel igazából, az megérdemli.
De, nem érdekel a vibrátor, a kosz, a lepukkant BELSŐ (az már igen, a ház milyen állapotban van, az utca milyen stb.), ha, ahogy más is írta: felviszek egy csapat szakembert, akik megmondják, mennyibe fog fájni, hogy parkettát cserélek, falat tégláig bontok, szigeteltetek stb.
Ha ezzel együtt versenyképes az eladási ár, mit érdekel, hogy az eladó milyen életet élt előttem?

quador 2008.01.13. 22:16:07

Hát elképesztő. Talán még a vécépapír vagy fele is fel volt aggatva valahova karikába, pedig annak a másik felét a popsikához illesztették, meglehet. Sőt, a szappan is ott volt, amit a fentiek után megforgattak a kezükben! Állatok ezek, állatok. Én nem elpirultam volna, hanem öklendzek, az biztos. Komolyan mondom, hősök vagytok, hogy miket kibírtok.

mangorlo 2008.01.13. 22:30:12

vibrátoros lakásba mi is belefutottunk már. a ciki ebben az volt hogy anyámmal mentem neki lakást nézni, és ő nem vette észre az egyik szobában a monitor tetjén levő műfaszt, se a hálóban levőt, de mi nem tudtunk ezt. elég ciki volt, pedig egyáltalán nem vagyok prűd, csak hát szerintem mindenkinek magánügye a vibrátor, de nem szerencsés dolog lakásvásárlás idején előhagyni

Realtor 2008.01.17. 15:25:05

úristen, nem hiszem el, hogy az előző tulaj magánélete szempont lehet egy LAKÁSvásárlásnál... hát könyörgöm, ennyire nem vagyok kielégítve, hogy a műbráner kicsapja a biztosítékot? És amikor az utcán elmentek egy sexshop mellett? Sikítva futás?

LOL

Ingatlanprofi · www.lakasvasarlas.blog.hu 2008.01.18. 00:19:37

Ez igen! Köszönöm mindenkinek, aki vette a fáradtságot, hogy hozzászóljon.

Nos a barátom prűd, ez tény. Mint ahogy a szüleim korosztályából is sokan, az 50-60-asok többsége azért elég "szégyellős".
Azt is sokan helyesen láttátok, hogy egy rossz szag miatt nem túl okos dolog elszalasztani egy jó vételt.

De igazából nem ez a lényeg. Amikor kínálati piac van, amikor hónapokig árulják a legtöbb lakást, akkor szabad-e ilyen dolgokkal elszalasztani a finnyás, de fizetőképes vevőjelölteket? Vagy nem luxus ez egy kicsit?

Fucksee 2008.02.27. 22:59:05

Fucksee bocsánatot kér, mert elolvasta a blogot, és tetszik neki.

hk 2008.04.01. 00:48:06

Egyetértek, érdemes elvonatkoztatni az eladó életvitelét jelző jelenségektől, és valóbak a lényeget nézni. Nem árt egy kis fantázia. Az én jelenlegi lakásom olyan volt, hogy miután kiköltöztek, ki kellett hívni az ÁNTSZ-t, hogy fertőtlenítsék ki a lakást, olyan redva volt. De azután padlócsere, festés, mázolás, kis kertrendezés, és egy aranyos, kertes kuckóm lett, ésszerű költségek mellett. 11 év után most árulom, és nagyon nehezen válok meg tőle.
süti beállítások módosítása