Hívószavak a hirdetésekben
Az emberek többsége felújított, beköltözhető lakást venne, de vannak, akik inkább a felújítandót preferálják. Vagy a „gyorsan adom, olcsóbban” típusúakat.
Aki ilyet keres, az szívesen veszi, ha a hirdetés szövegében ott van néhány erre utaló kifejezés, pl. sürgősen eladó, családi okokból eladó, felújításra szoruló, és ehhez hasonló hívószavak.
Ezek olyanok, mint a lépes méz a macinak (tényleg szereti a medve a mézet?). Kérdésem: Te milyen hívószavakkal találkoztál már hirdetésekben?
És vajon csak magánszemélyek hirdetéseiben fordulnak ezek elő? Zömében igen, de nem mindig. Hisz az ingatlanközvetítők egy részének kenyérkérdés ügyfeleket fogni, így semmilyen módszertől nem riadnak vissza.
Akár attól se, hogy jelentkezzenek egy hirdetésre, elmenjenek megnézni egy ingatlant, majd a bemutatás után közöljék, hogy ők közvetítők, és elővegyék a megbízási szerződést.
Ugyanígy hirdetési szövegben is fogalmazhatnak úgy, hogy magánszemély hirdetésének tűnjön a hirdetés. Sőt, állhat akár a kézírással írt falragasz mögött is ingatlanközvetítő.